//Mochα Mαchα
Bonjour!


Welcome. Do Enjoy here. For more details, click ABOUT. You know what you can do or what you can't do here. I uhh, too lazy to write them all. You want to be a copycat or haters ? Fine, wake me up when I give a shit. Y'know what that means ? Never. x

Au Revoir

Mood : I'm happy. You?
Status : HATERS MAKE YOU FAMOUS. So, move on GUYS!


StoryAboutLinks
Credits Section

Where did I get this skin ? Ouh thanks a lot letthaprincess.blogspot.com.And others edit by lebubblycloudsky.blogspot.com.Thanks my HoneyBee !

Inspired by nobody . I use my own creativity. If you think this blog is messy please close the tab . Problem?

Seriously , that cute small cursor i forgot it where did i get .And it's really cute. Big thanks for Mystery. Give a big clap to Mystery.

Font downloaded at dafont.com and many pretty fonts there. Got that cute icons from drikoti.net and much thanks to you.

Pahal? Aku diam, diam jugak weh. Tapi, kalau dah lebih cenggini, takbolebuatdiamdahsial.
Wednesday, January 18, 2012 | 6:16 PM | 0 panda
Sorry laa kalau ada yang terasa. Bukan niat nak mengutuk, mengumpat,menghina dan berbagaibagai Men-g lagi okay? But please, pikir aku sikit boleeeee? Nak update status pun agak-2 lah doo. Tak perlu nak perli-2 aku bagai. Aku takda niat nak jauhkan dia dari korg. Nak rampas dia ke apa ke. Memang takda niat langsung -.- Taktau pulak yg korang tu kuatjealous . 
And btw, aku shotscreen semua benda aku dgn dia, buat nak menunjuknunjuk. Langsung takda niat weh. 
Cee kalau korang kt situation aku, apa rasa? Geli-2? Tak an? Time Nadine cerita tuu aku dah mcm , *REALLY ;'o* ! Hmmph. Takpe ah. And yeah, its normal lah jealous-2 tu. Tapi takpayah lah sampai ckp aku desperate , kawan-2 aku semua tinggalkan aku, then aku rampas kawan kau -__- It hurts! :'/ Ckp depandepan bolee kan? Perlu ke nak perli dekat status? Takperludo. Tak puas hati, cakap depan-2. Settle elok-2 boleeee kan? A***** , kau elok je haritu IM dgn aku. Kau ckp kau selalu menangis sbb kau dh pindah dekat tempaaaaat yg jauhjauhjauh gila dari kawan-2 kau. Kaaaan? Aku igt lagi. I tried to cheers you up :') And finally, kau okay sikit. I'm happy with it :') Tengok-2 ada issue plak, ckp kau and buddies kau perli-2 aku dkt status. I dont need that! Nadine is the best buddy ever! So i cant let her go mcm tuu jeee. Yeah sometimes dia anoyying gila. But that is so CUTE okay? OVER <----- Nadine selalu mention-2 benda tuu :') So sorry to say lah ;p Shes mine. and always be mine. Sharing is caring right? It doens't mean aku rampas dari korg. Sorry! Sorry sangat-2. BYEE :*


Older Post | Newer Post